قسمت سوم رمان رویالVsپاپ استار
قسمت سوم رمان رویالVsپاپ استار

رایا-ببینم تو .. اصلا وللش

-من چی.. حالا وللش میگم تو که اونوری هستی سازت فازت چیه؟

رایا-ویالون و پیانو فازم ندارم 

-هیچ کس نباید بفهمه که من و تو همدیگه رو دیدیم 

رایا-توهم دیگه این طرفا پیدات نشه 

خلاصه از هم جدا شدیم 

دم در اتاق.مرلیا

-ای خدااا اینهی این در بی صاب رو باز کن

بعد به در تکیه دادم یدفعه در وا شد و من افتادم رو اینهی

اینهیه-ایشاالله بری زیر گور به حق پنج تن

-نه بابا ! پارسی سخن گویی 

اینهیه-حالا خودتو از من بلند میکنی یا باید با کفگیر بلندت کنم 

-بلند میشم 

تو اتاق رویا و سایو . رویا

-هوووم سایو بنظرت بریم اتاق موزیک یخورده تمرین کنیم؟

سایو-باش 

ایناهم رفتن اتاق موزیک #1

من و اینهی هم رفتیم که دیدیمشون

-به به سایو الان دیه یه سمفونی کامل داریم 

سایو-ارههه 

خب من رفتم پشت درامپت ( از همون طبل و .. )

اینهی گیتارشو برداشت

سایو هم گیتارشو برداشت

رویا هم رفت میکروفن رو برداشت

مرلیا-1..2..3...

شروع کردیم به خوندن اهنگ tom's diner از بریتنی اسپیرز 

اخرش هم  خسته و کوفته افتادیم 

سایو-بچه ها وقت ناهاره بریم 

رویا-ب..ریم 

رفتیم تو سالن برای ناهار من و اینهی و سایو و رویا پیش هم نشستیم 

یه پسری بود مو زیتونی پیش کامیو نشسته بود .، یعنی اون پسره کی بود 

خدا میدونه

مرلیا

یدونه محکم زدم تو پهلوی اینهی که غذاش پرید تو گلوش و جفت پا اومدم تو کمر که بدبخت کلا بگذریم حادثه وحشتناکی بود

اینهیه-حناااق..ایشاالله بری زیر گور 

-به حق پنج تن اینهی به نظرت اون پسره کیه که کنار کامیو نشسته؟

اینهیه-من چه بدونم 

رویا-عااشق شدی؟

سایو-معلومه شده

-جااان خف باااو امکان ندااااره

خب برا قسمت بعدی 60 تا نظر

 

 

 

 


[ پنج شنبه 12 آذر 1394 ] [ 13:39 ] [ fàþèmèh ßhìŕàìßhì♤ ] [ بازدید : 628 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
آخرین مطالب
تو وب نیستم (1395/01/08 )
سلااام (1394/11/29 )
خبر دااااغ (1394/10/25 )
پاستا (1394/10/21 )